poniedziałek, 17 marca 2014

BELIEVE MOVIE

Hej! Mam ogromną prośbę. Nie mogłam iść do kina na "Believe", a bardzo chciałabym go obejrzeć. Znacie może jakieś strony na których można obejrzeć film bez żadnych pierdół typu: wypełnianie ankiet, aktywacja konta, podawanie numeru telefonu i wpisywanie pin-u itp. Próbowałam na wielu stronach, rejestrowałam, wypełniałam ankiety, a filmu i tak nie mogłam obejrzeć. Byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ktoś był tak miły i podał mi stronę gdzie będzie można film obejrzeć. Z góry bardzo dziękuję :)

1 komentarz:

  1. Link do obejrzenia Believe Movie: http://www.cda.pl/video/130974fc/Justin-Biebers-Believe-online-2013-Napisy-PL bez podawania żadnego pinu, ani nic w tym stylu. Tylko po wystarczy w przeglądarce wpisać ten link i otwiera się film. Jedyny problem może stanowić brak lektora zastąpiony napisami w języku polkism.

    OdpowiedzUsuń